امداد خودرو در تهران

مکانیک های سیار امداد خودرو تهران، در انجام هر نوع تعمیر، عیب یابی، سرویس و نگهداری از پنچرگیری گرفته تا تعمیر موتور خودرو مهارت و تجربه کافی دارند.  با بررسی فنی و تخصصی مکانیک های ما که در هر خودروی ساخت داخل یا خارج، دانش و مهارت لازم را کسب کرده اند، کار شما بسیار راحت می شود زیرا نیازی نیست ساعت ها به دنبال تعمیرگاه های تخصصی باشید که اغلب در تعمیر یک مدل خودروی خاص، تخصص دارند.

تعداد زیادی از کارشناسان ما، به صورت لحظه ای درخواست های تعمیر و سرویس دهی را که از طریق تلفنن یا ثبت سفارش آنلاین به دستشان می رسد، بررسی کرده و نزدیک ترین مکانیک سیار را که می‌تواند سرویس و تعمیر مورد نیاز خودروی شما را در محل انجام دهد، به موقعیت شما اعزام می کنند.

 خدمات امداد خودروی تهران

خدمات بسیار متنوعی توسط مکانیک‌های سیار ما انجام می شود و تمام ابزارهای لازم برای انجام هر نوع تعمیر و سرویس دهی در اختیار آنها گذاشته می شود.

برخی از خدمات ارائه شده توسط امداد خودروی تهران عبارتند از:

· سرویس و تعمیر ترمز

تکنسین های ما می توانند هر مشکلی را در سیستم ترمز شما از جمله نیاز به تعویض لنت ترمز، شستشوی روغن ترمز و تعویض کالیپر ترمز تشخیص داده و رفع کنند.

· تعمیر و سوریس متداول خودرو

تعمیر و نگهداری اولیه برای کارکرد روان خودرو ضروری است و برخی از خدمات تعمیر در محل ما عبارتند از تعویض روغن و فیلتر، تعویض شمع و رفع ارور چراغ چک موتور.

· گرمایش و تهویه مطبوع

با بهره مندی از خدمات تعمیر سیستم گرمایش و تهویه مطبوع خودرو در محل شامل شارژ مجدد AC، تعویض هسته بخاری، و تست فشار سیستم خنک کننده، مطمئن شوید که سیستم تهویه ماشین شما در تابستان و زمستان به درستی کار می کند.

· فرمان و سیستم تعلیق

تعمیر فرمان، سیستم تعلیق و جلوبندی یکی از مهمترین خدماتی است که مکانیک های سیار ما می توانند با تعویض کمک فنر، تعمیر استارت و حتی تراز کردن چرخ ها در محل شما انجام دهند.

چرا امداد خودرو تهران؟

مکانیک های سیار می توانند طیف وسیعی از تعمیرات و خدمات را مستقیماً در محل انجام دهند. با ثبت درخواست امدادرسانی سیار به صورت تلفنی یا اینترنتی، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری خودرو از جمله تعویض روغن، تعویض فیلتر هوا، تعویض باتری و تعویض لنت ترمز تقریباً همیشه در محل مورد نظر شما قابل انجام است.

درصورتیکه خودروی شما در محل کار یا در یک مکان عمومی از کار افتاده و نیاز به امدادرسانی فوری دارید، نگران نباشید با کارشناسان ما تماس گرفته و مشورت کنید. مطمئن باشید که در کوتاهترین زمان ممکن مکانیک سیار ما در محل حاضر شده و تعمیرات لازم مانند تعویض دینام، تعویض شیلنگ خنک‌کننده و غیره را برای شما انجام می دهد.

حتی اگر ماشین شما نیاز به تعمیر موتور یا گیربکس دارد، کمک گرفتن از امدادرسانان سیار ما بهترین گزینه برای انجام کارهایی با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه است.

امداد خودرو تهران، شبکه ای از امکانات تعمیر و سرویس دهی انواع خودرو های داخلی خارجی نظیر کیا و هیوندا را برای انجام تعمیرات پیچیده تری در نظر گرفته است تا تمامی درخواست های شما را بدون نیاز به مراجعه به تعمیرگاه های حضوری رفع کند.

Call Now Button09128497765