water

تعمیر موتور و گیربکس

امداد خودرو تهران،  در طول سال ها فعالیت خود، مهارت های فنی بالایی در تعمیر و بازسازی کامل طیف گسترده ای از گیربکس ها (دوکلاچه، CVT و …) و همچنین موتور خودروهای داخلی و خارجی  کسب کرده است.

تجربه به دست آمده در تعمیر موتور و گیربکس به مکانیک های سیار ما این امکان را می دهد که خدمات امدادرسانی در محل را با کیفیت بسیار بالایی ارائه دهند و نتیجه کار خود را تضمین نمایند.

متخصصین فنی ما قادرند هر نوع مشکلی را در موتور خودرو و هر نوع گیربکس با طراحی های مختلف تعمیر کرده و با توجه به نیاز مشتریان خود، راه حل های مناسب ارائه دهند.

تعمیر موتور و گیربکس چگونه انجام می شود؟

تعمیر گیربکس با جداسازی کامل قطعات آن در محل انجام می شود. پس از تجزیه و تحلیل، تمام اجزای فرسوده جایگزین می شوند: یاتاقان ها، چرخ دنده ها، واشر / سرسیلندر یا سایر قطعات مکانیکی آسیب دیده موتور نیز تعویض خواهند شد. در نهایت پس از مونتاژ مجدد گیربکس، تست نهایی برای بررسی کارایی و عملکرد موتور و گیربکس (تشخسص هر گونه صدا، نشتی و …) انجام گرفته و خودرو در سلامت کامل تحویل داده می شود.

خدمات ما

  • عیب یابی در محل و تشخیص مشکل موتور و گیربکس
  • تعمیر یا تعویض گیربکس
  • تشخیص سایش اجزای گیربکس
  • جداسازی قطعات گیربکس، بلبرینگ و چرخ دنده
  • تعویض قطعات آسیب دیده
  • تعویض بلبرینگ و رینگ های آب بندی
  • نظافت و رنگ آمیزی کیس با رنگ ضد روغن
  • تمیز کردن و در نهایت اصلاح چرخ دنده ها و شفت ها
  • مونتاژ، تست و نقاشی خارجی
  • تعمیر موتور و گیربکس خودروهای خارجی نظیر هیوندا و کیا

چرا عیب یابی و تعمیر موتور و گیربکس ضروری است؟

گیربکس و موتور به طور مداوم در حال کار هستند و برای اطمینان از عملکرد صحیح خودرو باید در سلامت کامل باشند. تغییر در عملکرد این دو قطعه مهم، به تجهیزات دیگر نیز آسیب می رساند یا – در بدترین حالت – منجر به از کار افتادن ناگهانی خودرو و تصادفات ناخواسته می شود. بنابراین، زمان بندی صحیح برای عیب یابی، تعویض یا تعمیر موتور و گیربکس خودرو برای افزایش عمر خودرو و کاهش هزینه های جانبی، ضروری است.

چرا امداد خودرو تهران؟

طیف کامل خدمات تعمیر موتور و گیربکس امداد خودرو تهران در محل، نه تنها به شما کمک می کند، مشکل را به موقع تشخیص دهید. بلکه متخصصین مکانیک ما، راه حل فنی مناسب را برای رفع مشکلات نیز به شما ارائه می کنند. خدمات ما تمامی برندها و انواع گیربکس را پوشش می دهد.

دانش درست نحوه نصب، روغن کاری، جابجایی، تراز کردن، حمل و نقل و نگهداری قطعات نیز به همان اندازه تشخیص مشکل و عیب یابی مهم است. تکنسین‌های ما آموزش‌های گسترده‌ای را در زمینه عیب یابی موتور و گیربکس، نصب بلبرینگ، سیستم‌های روغن‌کاری، و فن‌آوری‌های نظارت بر عملکرد آنها گدرانده اند و مهارت‌ بالایی در تشخیص و تعمیر بهینه این قطعات دارند.

 مکانیک های سیار ما به مجموعه‌ای بی‌نظیر از قطعات، ابزار و پشتیبانی فنی دسترسی دارند. آنها با آخرین فن آوری ها و بهترین شیوه ها، خدمات تخصصی تعمیر در محل و اندادرسانی سیار را انجام می دهند. امدادرسانان ما تمام منابع مورد نیاز برای انجام صحیح تعمیرات مورد نیاز شما را در اختیار دارند.

Call Now Button09128497765